Certificat RISCO

Certificat RISCO

100 Lei

Termen normal - 15min

Te-ai săturat să stai la coadă la ghișeu?

Completează datele iar noi iți livrăm Certificatul RISCO online, pe Whatsapp, sau chiar fizic, fără niciun efort.

Obține usor Certificatul RISCO

Cu noi poți obține rapid și simplu Certificatul RISCO. Urmează pașii de mai jos și, în cel mai scurt timp, vei primi pe mail sau pe WhatsApp documentele.

1

Completează cererea

Introduci CUI-ul, datele de contact precum și la ce este necesar.
2

Verificăm informațiile

Odată trimisă cererea către noi, aceasta este analizată de un specialist, în vederea soluționării cererii.
3

Procesăm cererea ta

Adresăm solicitarea ta de Certificat RISCO.
4

Primești documentele

Odată ce solicitarea este soluționată, îți transmitem Certificat Constator fonduri IMM pe email sau pe WhatsApp.
Certificat RISCO

Ce documente primești?

În urma achiziționării serviciului de Certificat RISCO vei primi, în forma aleasă, urmatoarele documente :

  • Certificat RISCO

Certificatul RISCO este un ansamblu de rapoarte financiare si judiciare referitoare la orice societate. Datele culese provin din surse acreditate si sunt utile la verificarea oricărei firme.


  •  Factura fiscală

Factura fiscală conține prețul serviciului pentru obținerea documentului solicitat. Daca ești persoană juridică, nu uita să bifezi opțiunea "Doresc factură pe firmă" si sa completezi codul unic de înregistrare.


Documente oficiale
Documentele livrate prin site-ul nostru sunt documente oficiale, cu date provenite din surse acreditate.

Ce este inclus în preț?

  • Toate taxele 

    Toate taxele aferente emiterii documentelor de către oficiul teritorial sunt incluse în preț.

  • Document oficial

    Documentele livrate prin site-ul nostru sunt documente oficiale.

  • Livrarea pe email/WhatsApp

    Documentele solicitate vor fi livrate pe adresa dumneavoastră de email, sau pe WhatsApp.

  • Sistem de notificare automat

    Veți fi notificat automat pe e-mail sau prin SMS în legatură cu stadiul comenzii.

  • Verificarea cererii de către un specialist

    Toate solicitarile sunt verificate manual de specialiștii noștri.

  • Platforma ușor de folosit

    Îți punem la dispozitțe o platformă foarte ușor de folosit așa încât cererile să fie plasate cât mai rapid.

  • Consultanță specializată

    În cazul în care ai nelămuriri în legătură cu comanda ta, ne poți contacta oricand folosind metodele de contact de aici, prețul incluzând și consultanța specializată.