Registrul comerțului

Rezervare denumire

50 Lei

Termen normal - 10min

Te-ai săturat să stai la coadă la ghișeu?

Completează datele iar noi iți livram Rezervarea de denumire online, pe Whatsapp, sau chiar fizic, fără niciun efort.

Obține usor Rezervarea denumirii

Cu noi poți obține rapid și simplu Rezervarea denumirii de la Oficiul Național al Registrului Comerțului. Urmează pașii de mai jos și, în cel mai scurt timp, vei primi pe mail sau pe WhatsApp documentele.

1

Completează cererea

Introduci cele 3 denumiri dorite, precum și datele de contact.
2

Verificăm informațiile

Odată trimisă cererea către noi, aceasta este analizată de un specialist, iar ulterior îți trimitem toate informațiile și documentele, necesare în vedererea înregistrării solicitării la Oficiul Național al Registrului Comerțului.
3

Procesăm cererea ta

Adresăm solicitarea de Rezervare Denumire către Oficiul Național al Registrului Comerțului.
4

Primești documentele

Odată ce solicitarea este soluționată, îți transmitem Rezervarea denumirii pe email sau pe WhatsApp.
Rezervare denumire

Ce documente primești?

În urma achiziționării serviciului de Rezervare denumire vei primi, în forma aleasă, urmatoarele documente :

  • Rezervare denumire

Rezervarea de denumire este un document oficial, emis de către Oficiul Național al Registrului Comerțului, având termen de valabilitate 30 de zile.


  •  Factura fiscală

Factura fiscală conține prețul serviciului pentru obținerea documentului solicitat. Daca ești persoană juridică, nu uita să bifezi opțiunea "Doresc factură pe firmă" si sa completezi codul unic de înregistrare.


Documente emise de ONRC
Documentele livrate prin site-ul nostru sunt documente oficiale, emise de către Oficiul Național al Registrului Comerțului.

Ce este inclus în preț?

  • Toate taxele ONRC

    Toate taxele aferente emiterii documentelor de către oficiul teritorial sunt incluse în preț.

  • Document oficial ONRC

    Documentele livrate prin site-ul nostru sunt documente oficiale, emise de către ONRC.

  • Livrarea pe email/WhatsApp

    Documentele solicitate vor fi livrate pe adresa dumneavoastră de email, sau pe WhatsApp.

  • Sistem de notificare automat

    Veți fi notificat automat pe e-mail sau prin SMS în legatură cu stadiul comenzii.

  • Verificarea cererii de către un specialist

    Toate solicitarile sunt verificate manual de specialiștii noștri.

  • Platforma ușor de folosit

    Îți punem la dispozitțe o platformă foarte ușor de folosit așa încât cererile să fie plasate cât mai rapid.

  • Consultanță specializată

    În cazul în care ai nelămuriri în legătură cu comanda ta, ne poți contacta oricand folosind metodele de contact de aici, prețul incluzând și consultanța specializată.